سری جدید گوشی‌های ارزان سامسونگ معرفی شد

به گزارش موبنا، سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را با نام Galaxy عرضه می‌کند و در این زمینه دو گوشی هوشمند جدید و ارزان Galaxy On5 و Galaxy On7 را به زودی در اختیار کاربران می‌گذارد. این دو گوشی هوشمند ارزان قیمت در سایت مخصوص شعبه چینی اپل معرفی شدند و هنوز سامسونگ اطلاعات دقیق و …

به گزارش موبنا، سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را با نام Galaxy عرضه می‌کند و در این زمینه دو گوشی هوشمند جدید و ارزان Galaxy On5 و Galaxy On7 را به زودی در اختیار کاربران می‌گذارد.

این دو گوشی هوشمند ارزان قیمت در سایت مخصوص شعبه چینی اپل معرفی شدند و هنوز سامسونگ اطلاعات دقیق و جامع مربوط به آنها را منتشر نکرده است.

این گوشی‌ها زبان جدید طراحی اپل را در اختیار گرفته‌اند و البته سخت‌افزار چندان پیشرفته‌ای ندارند. گوشی‌های On5 و On7 نشان می‌دهند که سامسونگ چه سیاست‌هایی برای حضور در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته است و چگونه قصد دارد به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهد.

طول،‌ عرض و ضخامت گوشی On7 به ترتیب ۱۵۱.۸، ۷۷.۵ و ۸.۲ میلیمتر و وزن آن هم ۱۷۲ گرم اعلام شده است. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی، رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی On5 نیز با نمایشگر ۵ اینچی امکانات مشابه را در خود جا داده است که پیش‌بینی می شود این دو محصول با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا