بدنه Galaxy S7 از منیزیوم ساخته می‌شود

به گزارش موبنا، امروز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شد و افرادی که از فرآیندهای داخلی شرکت سامسونگ باخبر هستند تایید کردند که پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای زودتر از رویه‌ای که سامسونگ در سال‌های قبل دنبال می‌کرد، عرضه می‌شود. در این اخبار گفته شد بدنه گوشی هوشمند S7 از آلیاژ منیزیم ساخته می‌شود …

به گزارش موبنا، امروز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شد و افرادی که از فرآیندهای داخلی شرکت سامسونگ باخبر هستند تایید کردند که پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای زودتر از رویه‌ای که سامسونگ در سال‌های قبل دنبال می‌کرد، عرضه می‌شود.

در این اخبار گفته شد بدنه گوشی هوشمند S7 از آلیاژ منیزیم ساخته می‌شود و دستکم چارچوب اصلی آن منیزیمی است. سامسونگ همچنان قصد دارد بخش پشتی این گوشی هوشمند را مانند مدل S6 از جنس منیزیوم تولید کند.

آلیاژ جدید نسبت به آلومینیوم که در گوشی‌های هوشمند پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد قوی‌تر است و البته با هزینه کمتر به تولید می‌رسد.

این گوشی هوشمند پردازشگر صوتی Sabre 9018AQ2M را در خود جا داده است. این سیستم که در شرکت ESS Technology ساخته شده است، گوشی را به یک مرکز قوی Hi-Fi تبدیل می‌کند و کیفیت صدا را نسبت به گوشی‌های کنونی چندین برابر افزایش می‌دهد. تراشه مذکور قابلیت صوتی ۱۲۹ دسیبلی در اختیار دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا