پروازهای جدید آلمان به مقصد تهران

طبق اعلام سایت هوانوردی آلمان، لوفتانزا از این به بعد پروازی از مونیخ به تهران نیز خواهد داشت و از تابستان سال ۲۰۱۶، هواپیماهای بزرگتر خود را به پروازهای فرانکفورت به تهران اختصاص خواهد داد. بر اساس این گزارش، لوفتانزا در پروازهای خود در مسیر فرانکفورت به تهران به جای هواپیمای ‘ایرباس ای ۳۴۰’ از …

طبق اعلام سایت هوانوردی آلمان، لوفتانزا از این به بعد پروازی از مونیخ به تهران نیز خواهد داشت و از تابستان سال ۲۰۱۶، هواپیماهای بزرگتر خود را به پروازهای فرانکفورت به تهران اختصاص خواهد داد.

بر اساس این گزارش، لوفتانزا در پروازهای خود در مسیر فرانکفورت به تهران به جای هواپیمای ‘ایرباس ای ۳۴۰’ از بوئینگ ۷۴۷ استفاده خواهد کرد.

شرکت های هواپیمایی اتریش نیز سرویس های هوایی خود را به تهران افزایش می دهند و از ۱۱ مارس ۲۰۱۶، یک پرواز دیگر را روزانه به تهران ارایه می کنند. در نتیجه، شرکت هواپیمایی ملی اتریش روزانه دو پرواز به مقصد تهران خواهد داشت.

خطوط هواپیمایی اتریش با اختصاص یک فروند هواپیمای ‘ایرباس ای ۳۲۰’، یک پرواز دیگر نیز به پروازهای موجود شب اضافه خواهند کرد.

‘اندرز اوتو’ رییس اجرایی خطوط هواپیمایی اتریش گفت: از جامعه تجاری و تصمیم گیرندگان ، علایم شفافی دال بر احیای روابط اقتصادی بین اتریش و ایران دریافت شده . به همین علت ما به سرعت اقدام کردیم.

پس از امضای توافقنامه هسته ای بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک، یک هیات اتریشی به ریاست ‘هانس فیشر’ رییس جمهوری اتریش در سپتامبر سال جاری میلادی به ایران سفر کرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا