درآمد ۱۸.۷ میلیارد دلاری گوگل در فصل سوم ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، گوگل که از یک ماه قبل به زیرمجموعه شرکت بزرگ Alphabet تبدیل شد، برای آخرین بار گزارش مالی مستقل خود را منتشر کرد. در این گزارش گفته شد شرکت گوگل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی درمجموع ۱۸.۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که این رقم نسبت به درآمد مدت …

به گزارش موبنا، گوگل که از یک ماه قبل به زیرمجموعه شرکت بزرگ Alphabet تبدیل شد، برای آخرین بار گزارش مالی مستقل خود را منتشر کرد.

در این گزارش گفته شد شرکت گوگل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی درمجموع ۱۸.۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که این رقم نسبت به درآمد مدت مشابه سال قبل رشد ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سایت اینترنتی گوگل در این دوره زمانی سه ماهه توانست ۱۳ میلیارد دلار کسب درآمد کند که البته این رقم کاهش ۱۶ درصدی درآمدهای آن را نسبت به سال قبل نشان داد.

سود خالص شرکت گوگل در این دوره زمانی ۳.۹۸ میلیارد دلار بود که این رقم نسبت به سود ۲.۷۴ میلیارد دلاری سه ماهه سوم ۲۰۱۴ رشد قابل ملاحظه‌ای را نشان داد.

شرکت گوگل اعلام کرد در بخش دستگاه‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی با افزایش قابل ملاحظه درآمد موجه شده است. گوگل در این دوره زمانی موفق شد از فروش سخت‌افزار ۱.۸۹ میلیارد دلار درآمد کسب کند که این رقم هم نسبت به سال قبل ۲۳ درصد بیشتر بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا