یاهو با گوگل قرارداد همکاری بست

به گزارش موبنا، همکاری با گوگل که البته قرارداد مربوط به آن با شرکت بزرگ آلفابت منعقد شده است، در حالی صورت می‌گیرد که شرکت یاهو به صورت همزمان با مایکروسافت همکاری میکند تا از این طریق بتواند درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهد. یاهو که روز گذشته ارزش سهام آن در تالار بورس آمریکا …

به گزارش موبنا، همکاری با گوگل که البته قرارداد مربوط به آن با شرکت بزرگ آلفابت منعقد شده است، در حالی صورت می‌گیرد که شرکت یاهو به صورت همزمان با مایکروسافت همکاری میکند تا از این طریق بتواند درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهد.

یاهو که روز گذشته ارزش سهام آن در تالار بورس آمریکا ۱.۶ درصد کاهش یافت، در این بیانیه اعلام کرد که همه اسناد مربوطه را به وزارت دادگستری آمریکا ارایه کرده است تا شرایط این قراردادها بررسی شود و تحت پیگرد قانون آنتی‌تراست قرار نگیرد.

یاهو این روزها برای افزایش درآمدهای خود مشکلات فراوانی دارد و در رقابت با گوگل و فیس‌بوک نتوانسته است آگهی‌های تبلیغاتی خود را به میزان قابل ملاحظه بفروشد.

این شرکت بزرگ اینترنتی پیش‌بینی کرده است در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ یلادی درآمد ۱.۱۶ تا ۱.۲۰ میلیارد دلاری را به دست آورد که این رقم از پیش‌بینی‌های قبلی ۱.۳۰ میلیارد دلاری کمتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا