Waze برای نخستین بار با مدیریت گوگل به‌روز شد

به گزارش موبنا، در این به‌روزرسانی طراحی ابزار کاربردی مذکور تغییر کرد، استفاده از ابزارهای داخلی آسان‌تر شد و مهم‌تر از همه اینکه میزان مصرف باتری گوشی توسط این ابزار کاربردی کاهش یافت. نسخه جدید این ابزار کاربردی با نام Waze 4.0 شناخته می‌شود و هم‌اکنون صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS می‌توانند …

به گزارش موبنا، در این به‌روزرسانی طراحی ابزار کاربردی مذکور تغییر کرد، استفاده از ابزارهای داخلی آسان‌تر شد و مهم‌تر از همه اینکه میزان مصرف باتری گوشی توسط این ابزار کاربردی کاهش یافت.

نسخه جدید این ابزار کاربردی با نام Waze 4.0 شناخته می‌شود و هم‌اکنون صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS می‌توانند آن را از روی فروشگاه اینترنتی iTunes App Store بارگذاری کنند. البته هنوز نسخه اندرویدی این ابزار ارایه نشده است و گوگل اعلام کرده که در آینده نزدیک آن را با دیگر سیستم‌های عامل موبایلی هم سازگار می‌کند.

ابزار کاربردی Waze هم‌اکنون تب‌های کمتری در اختیار گرفته است تا کاربر را به قابلیت‌‌های اصلی برساند. کلیدی که در سمت چپ آن ارایه شده است کاربران را به منوی اصلی می‌برد تا بتوانید پس از وارد کردن مقصد مورد نظر، مسیرها را پیدا کنید.

کلید ارایه شده در سمت راست این ابزار به شما امکان مي‌دهد خیلی سریع به اطلاعات تماس دسترسی داشته باشید و بتوانید مسیرهای طی شده، مقاصد مورد نظر و … را پیدا کنید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا