رونمایی از گوشی جدید با رم ۴ مگابایتی در نمایشگاه جیتکس

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید R7s نام دارد که در اصل یک فبلت با بدنه فلزی است و رم ۴ گیگابایتی است که نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با صفحه محافظ ۲.۵D را هم شامل می‌شود. از دیگر امکاناتی که در گوشی هوشمند Oppo R7s به کار گرفته شده است می‌توان …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید R7s نام دارد که در اصل یک فبلت با بدنه فلزی است و رم ۴ گیگابایتی است که نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با صفحه محافظ ۲.۵D را هم شامل می‌شود.

از دیگر امکاناتی که در گوشی هوشمند Oppo R7s به کار گرفته شده است می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 615 کوالکام، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که دوربین سلفی آن هم حسگر ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. روی این گوشی جدید نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید موسوم به Lollipop و همچنین رابط کاربری ColorOS 2.1 نصب شده است.

طول، عرض و ضخامت محصول جدید چینی به‌ترتیب ۱۵۱.۸، ۷۵.۴ و ۶.۹۵ میلیمتر است و وزن آن هم ۱۵۵ گرم اعلام شده است. این گوشی هوشمند بزرگ باتری ۳۰۷۰ میلی‌‌آمپری را شال می‌شود و سیستم VOOC Flash Charge نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است Oppo R7s از ماه آینده در استرالیا و تعداد زیادی از کشورهای آسیایی عرضه شود. اروپا و آمریکا نیز از دسامبر امسال به این محصول دسترسی پیدا می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا