سامسونگ برای دستگاه‌های موبایلی ۳ تراشه جدید عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، تراشه Exynos 8890 به عنوان بهترین محصول در سری پردازنده‌های SoC محسوب می‌شود که برای آن نام Mongoose M1 در نظر گرفته شده است. این تراشه قرار است در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گوشی هوشمند Galaxy S7 وارد بازار شود. البته سامسونگ برنامه‌ریزی کرده است در کشورهای آمریکا و چین گوشی هوشمند …

به گزارش موبنا، تراشه Exynos 8890 به عنوان بهترین محصول در سری پردازنده‌های SoC محسوب می‌شود که برای آن نام Mongoose M1 در نظر گرفته شده است. این تراشه قرار است در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گوشی هوشمند Galaxy S7 وارد بازار شود.

البته سامسونگ برنامه‌ریزی کرده است در کشورهای آمریکا و چین گوشی هوشمند مذکور را با تراشه Snapdragon 820 عرضه کند. تراشه Exynos 8890 هم‌اکنون با گوشی هوشمند Galaxy S7 مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

تراشه بعدی سامسونگ Exynos 7422 نام دارد که هم‌اکنون مراحل ساخت آن به اتمام می‌رسد. پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy Note5 را همراه با این تراشه عرضه می‌کند. سومین تراشه‌ای که شرکت کره‌ای ساخت آن را آغاز کرده است Exynos 7880 نام دارد.

این دو مدل آخر هسته‌های پردازشگر Cortex-A72 و Cortex-A53 را مبتنی بر معماری big.LITTLE شامل می‌شوند. هسته‌های A72 برای انجام فعالیت‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند و هسته‌های A53 هم در فعالیت‌های معمول و سبک‌تر خود را درگیر می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا