مدل جدید گوشی هوشمند آلکاتل مجهز به ویندوز ۱۰ و اندروید

به گزارش موبنا، این شرکت فرانسوی بر تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی رده پایین تاکید فراوان دارد و تلاش می‌کند از این طریق به نیاز مشتریان خود در سراسر جهان پاسخ دهد. آخرین اقدام آلکاتل برای جلب توجه کاربران جهانی تولید گوشی هوشمند جدید مبتنی بر سیستم عامل موبایلی ویندوز ۱۰ است. در سپتامبر ۲۰۱۵ یعنی …

به گزارش موبنا، این شرکت فرانسوی بر تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی رده پایین تاکید فراوان دارد و تلاش می‌کند از این طریق به نیاز مشتریان خود در سراسر جهان پاسخ دهد. آخرین اقدام آلکاتل برای جلب توجه کاربران جهانی تولید گوشی هوشمند جدید مبتنی بر سیستم عامل موبایلی ویندوز ۱۰ است.

در سپتامبر ۲۰۱۵ یعنی حدود یک ماه قبل منابع آگاه اطلاعات جدیدی در مورد سری محصولات Alcatel OneTouch منتشر کردند. در این گزارش‌ها گوشی هوشمند جدیدی با نام OneTouch Fierce XL معرفی شد و هم‌اکنون منابع آگاه می‌گویند این محصول مبتنی بر ویندوز ۱۰ ساخته شده است.

در این اقدام نخستین تصاویر از گوشی هوشمند مذکور منتشر شده است. ولی نکته جالب اینجاست که این گوشی هوشمند دو مدل مجزا دارد که هر یک از آنها مشخصات و سیستم عامل جداگانه را شامل می‌شوند.

در یکی از این دو مدل سیستم عامل موبایلی ویندوز ۱۰ نصب شده است و مدل دیگر هم سیستم عامل اندروید را در اختیار دارد. منابع آگاه همچنین گزارش دادند بین این دو دستگاه موبایلی برخی اختلالات سخت افزاری هم موجود است.

در مدل ویژه این گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ لوگوی ویندوز در پایین گوشی مشاهده می‌شود و در مدل اندرویدی یک دایره کوچک جایگزین این لوگو شده است.

این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 210 را در خود جا داده است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا