Play Store گوگل تغییر قیافه می‌دهد

به گزارش موبنا، «کریل گروچینکوف» مهندس رابط کاربری گوگل اعلام کرد که طراحی‌های جدید فروشگاه اینترنتی Play Store به اتمام رسیده است و کاربران جهانی به زودی می‌توانند از قالب جدید این مرکز استفاده کنند. به‌روزرسانی صفحه اصلی Play Store دو تب مجزا را شامل می‌شود. در بخش اول ابزارهای کاربردی، بازی‌ها و نرم‌افزارهای سرگرمی …

به گزارش موبنا، «کریل گروچینکوف» مهندس رابط کاربری گوگل اعلام کرد که طراحی‌های جدید فروشگاه اینترنتی Play Store به اتمام رسیده است و کاربران جهانی به زودی می‌توانند از قالب جدید این مرکز استفاده کنند.

به‌روزرسانی صفحه اصلی Play Store دو تب مجزا را شامل می‌شود. در بخش اول ابزارهای کاربردی، بازی‌ها و نرم‌افزارهای سرگرمی ارایه می‌شود. در نسخه کنونی این بخش شش زیرمجموعه زیر را در خود جا داده است: بازی‌ها، فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی، موسیقی، کتاب و اخبار.

دو تب اصلی که در طراحی جدید فروشگاه اینترنتی Play Store در نظر گرفته شده است زیرمجموعه‌های مختلفی را شامل می‌شوند. به عنوان مثال، در تب ابزارهای کاربردی و بازی‌ها زیرمجموعه‌هایی از جمله موضوعات برتر، بازی‌ها، بخش‌ها و خانواده موجود است.

به صورت مشابه در تب مخصوص سرگرمی‌ نیز کاربران می‌توانند شورت‌کات مربوط به فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی، موسیقی، کتاب‌ و اخبار را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است گوگل در طراحی جدید خود سعی کرده است به صورت ویژه روی ابزارهای کاربردی و موضوعات آن تاکید داشته باشد و از این طریق دسترسی کاربران به ابزارها، بازی‌ها، فیلم‌ها یا دیگر موضوعات را آسان کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا