بروجردی: به حزب الله لبنان افتخار می کنیم

بروجردی عصر جمعه بعداز دیدار با محمد رعد رییس فراکسیون حزب الله ( وفاداری به مقاومت) در مجلس نمایندگان لبنان در گفت وگو با خبرنگاران ، این دیدار را « بسیار خوب» توصیف کرد و گفت که در خصوص تحولات در منطقه به ویژه سوریه و فاجعه دردناک منا تبادل نظر کردیم. وی با بیان …

بروجردی عصر جمعه بعداز دیدار با محمد رعد رییس فراکسیون حزب الله ( وفاداری به مقاومت) در مجلس نمایندگان لبنان در گفت وگو با خبرنگاران ، این دیدار را « بسیار خوب» توصیف کرد و گفت که در خصوص تحولات در منطقه به ویژه سوریه و فاجعه دردناک منا تبادل نظر کردیم.

وی با بیان این که چندسالی است با شروع بحران تحمیلی بر ملت سوریه این کشور در خط مقدم مقاومت به این ملت ظلم شده است، افزود: معتقدیم باید از همه امکانات و توانایی ها برای مقابله با تکفیری ها و تروریست ها استفاده کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: تروریسم یک تهدید جهانی است و به همین دلیل یک هم داستانی گسترده در همه کشورها برای رویارویی با آن ایجاد شده است.

بروجردی خاطرنشان کرد: ما از مذاکرات و گفت وگوها در لبنان در باره مسائل مختلف سیاسی استقبال می کنیم.

وی با تاکید به این که « لبنان باید سهم مناسبی در تحولات بعد از توافق هسته ای در ایران داشته باشد»، گفت که جبران باسیل وزیر امور خارجه امش عازم ایران است تا در کنار نشست ویژه کنفرانس امنیتی مونیخ، با مقامات ایرانی در ارتباط با مسائل اقتصادی و همکاری های دو کشور ملاقات هایی انجام دهد.

رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس افزود: حج امسال یک نمودی بود از ناتوانی شدید دولت عربستان در مدیریت این اجتماع بزرگ اسلامی و کشورهای اسلامی باید در این زمینه چاره ای بیاندیشند.

** ایران عامل ثبات در منطقه است

محمد رعد نیز با بیان این که جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات در منطقه است، اظهارداشت: دیدگاه ما با برادران ایرانی کاملا تطابق دارد.

رییس فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان گفت: این در حالی است که برخی کشورهای منطقه در خصوص مسائل منطقه و جهان اسلام نقش تخریبی ایفا و جنگ های ویرانگر ایجاد کرده اند.

رعد با تشکر از بروجردی، افزود: معتقدیم جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب یک دژ مستحکم برای مسلمانان است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا