«امید کردستانی» رئیس هیئت مدیره توئیتر شد

به گزارش موبنا، کردستانی پیش از این مدیر بازرگانی شرکت گوگل بود و همواره به عنوان یکی از بهترین کارمندان غول اینترنتی جهان مورد ستایش قرار گرفت. کردستانی از قدیمی‌ترین مدیران گوگل محسوب می‌شود که البته طی یک سال گذشته مدیریت مرکز بازرگانی این شرکت را در اختیار داشته است. زمانی که گوگل در تابستان …

به گزارش موبنا، کردستانی پیش از این مدیر بازرگانی شرکت گوگل بود و همواره به عنوان یکی از بهترین کارمندان غول اینترنتی جهان مورد ستایش قرار گرفت.

کردستانی از قدیمی‌ترین مدیران گوگل محسوب می‌شود که البته طی یک سال گذشته مدیریت مرکز بازرگانی این شرکت را در اختیار داشته است.

زمانی که گوگل در تابستان امسال شرکت Alphabet را معرفی کرد، عنوان شغلی مدیر بازرگانی از آن حذف شود و همین مسئله باعث شد تا کردستانی بدون هرگونه عنوان شغلی در قالب مشاور با گوگل و Alphabet همکاری کند.

بر این اساس گوگل هرگز کردستانی را اخراج نکرد و شخص جدیدی را به جای او در نظر نگرفت. شرکت گوگل از دادن هرگونه توضیح در این زمینه خودداری کرد و برای خروج یکی از بهترین مدیرانش در شرایط کنونی چیزی نگفت.

«امید کردستانی» در سال ۱۹۹۹ وارد گوگل شد و ابتدا سطح کارمندی او ۱۱ بود. زمانی که او برای نخستین بار با طرح خود توانست درآمدهای گوگل را به میزان قابل ملاحظه افزایش دهد ارتقا یافت و کم‌کم به یکی از مدیران اصلی گوگل تبدیل شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا