سامسونگ ۲۵ درصد سهم خود را در بازار جهانی گوشی از دست داد

به گزارش موبنا، در پایان این بررسی مشخص شد سامسونگ همچنان حاکمیت بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد، ولی در سومین سه ماهه ۲۰۱۵ سهم آن نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۵ درصدی را تجربه کرده است. این جریان موجب شد سامسونگ تنها ۴۰ میلیون دستگاه از Galaxy S6 یعنی آخرین …

به گزارش موبنا، در پایان این بررسی مشخص شد سامسونگ همچنان حاکمیت بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد، ولی در سومین سه ماهه ۲۰۱۵ سهم آن نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۵ درصدی را تجربه کرده است.

این جریان موجب شد سامسونگ تنها ۴۰ میلیون دستگاه از Galaxy S6 یعنی آخرین پرچمدار خود را به فروش برساند. نکته قابل ملاحظه این است که شرکت کره‌ای سامسونگ هنوز نتوانسته است ۱۰ میلیون دستگاه از Galaxy Note5 را بفروشد.

سامسونگ همچنان به از دست دادن سهم خود در بازار جهانی ادامه می‌دهد و طی ماه‌های اخیر نتوانسته است در بازار گوشی‌های هوشمند رده‌پایین و توسط با رقبای چینی مقابله کند.

این طور که مرکز TrendForce پیش‌بینی کرده است، سامسونگ طی سال ۲۰۱۵ میلادی برای نخستین بار با کاهش یک درصدی عرضه جهانی گوشی‌های خود به بازار مواجه می‌شود.

اما در بخش دیگر اپل به عنوان بزرگترین رقیب سامسونگ حضور دارد. اپل همچنان به فروش آیفون ۶ ادامه می‌دهد و البته مدل جدیدتر یعنی آیفون ۶S را هم وارد بازار کرده است. پیش‌بینی شده است این شرکت طی سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۲۲۳.۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا