سونی دوربین خانگی ۴۲ مگاپیکسلی عرضه کرد

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی جدید که با کاربری خانگی عرضه شده است، مانند مدل a7R II سونی حسگر BSI-CMOS دارد و به عنوان باکیفیت‌ترین دوربین سونی می‌تواند قابلیت‌ تصویربرداری با کیفیت ۴۲.۲ مگاپیکسل را فراهم کند. حسگرهای جدیدی که در این دوربین دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفتند به کاربر امکان می‌دهند کاربردی‌تر از …

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی جدید که با کاربری خانگی عرضه شده است، مانند مدل a7R II سونی حسگر BSI-CMOS دارد و به عنوان باکیفیت‌ترین دوربین سونی می‌تواند قابلیت‌ تصویربرداری با کیفیت ۴۲.۲ مگاپیکسل را فراهم کند.

حسگرهای جدیدی که در این دوربین دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفتند به کاربر امکان می‌دهند کاربردی‌تر از گذشته سیستم اتوفوکوس را مورد استفاده قرار دهد. سیستم ویژه این حسگرها برای تشخیص افراد و اشیا ۳۹۹ نقطه را شناسایی می‌کند.

علاوه بر این، حالت فوکوس در دوربین جدید سونی به کاربر امکان می‌دهد عکس‌های خود را به صورت عادی یا در حالت ماکرو تهیه کند.

لنز این دوربین دیجیتالی ۳۵ میلیمتری و از نوع f/2.0 Zeiss Sonnar T است که سیستم XGA OLED با ۲.۴ میلیون نقطه شناسایی شده کیفیت تصویر را چند برابر می‌کند.

این دوربین دیجیتالی نمایشگر لمسی ۳ اینچی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده بی‌سیم Wi-Fi، گیرنده کوتاه‌بورد NFC، سیستم تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسل و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و … اشاره کرد.

این دوربین دیجیتالی ۳۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و از ماه آینده به صورت گسترده وارد بازار جهانی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا