گوگل ترجمه عکس‌ها و متن‌ها را برای کاربران موبایلی آسان کرد

به گزارش موبنا، از جمله قابلیت‌های جدیدی که برای این ابزار کاربردی ارایه شده است می‌توان به پیش‌نمایش بصری ترجمه صورت گرفته بین زبان‌های انگلیسی، آلمانی و عربی اشاره کرد. نسخه جدید همچنین از سیستم Split View برای جدا کردن پنجره‌های فعال در iPad هم پشتیبانی می‌کند. نسخه به‌روز شده ابزار موبایلی مترجم گوگل به …

به گزارش موبنا، از جمله قابلیت‌های جدیدی که برای این ابزار کاربردی ارایه شده است می‌توان به پیش‌نمایش بصری ترجمه صورت گرفته بین زبان‌های انگلیسی، آلمانی و عربی اشاره کرد. نسخه جدید همچنین از سیستم Split View برای جدا کردن پنجره‌های فعال در iPad هم پشتیبانی می‌کند.

نسخه به‌روز شده ابزار موبایلی مترجم گوگل به کاربران امکان می‌دهد تا متن‌هایی چاپ شده روی کاغذ را بدون تایپ کردن و از طریق دوربین دیجیتالی دستگاه به صورت مستقیم ترجمه کنند.

استفاده از این قابلیت آسان است. برای این کار می‌بایست ابزار کاربردی را باز کرد و سپس روی گزینه دوربین کلیک کرد. بعد از این مرحله کافی است دوربین را به سمت متن چاپ شده بگیرید تا مترجم در آن واحد معنی را به شما نشان دهد. کاربران همچنین می‌توانند از این سیستم برای ترجمه همزمان هم استفاده کنند.

نسخه به‌روز شده از قابلیت Split View در تبلت‌های اپل پشتیبانی می‌کند تا از این طریق بتوانید حین استفاده از ابزارهای کاربردی مختلف، مترجم گوگل را هم مورد استفاده قرار دهید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا