واتس‌اپ برای کاربران ویندوز فون به‌روز شد

به گزارش موبنا، این به‌روزرسانی انواع قابلیت‌های کاربردی را ارایه کرد که از جمله آنها می‌توان به شکلک‌های جدید، پشتیبانی از سیستم اطلاع‌رسانی صوتی، و امکان جست‌وجوی دقیق پیام‌های منتشر شده اشاره کرد. برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت، تمام این قابلیت‌ها در نسخه بتای WhatsApp برای سیستم عامل موبایلی ویندوز …

به گزارش موبنا، این به‌روزرسانی انواع قابلیت‌های کاربردی را ارایه کرد که از جمله آنها می‌توان به شکلک‌های جدید، پشتیبانی از سیستم اطلاع‌رسانی صوتی، و امکان جست‌وجوی دقیق پیام‌های منتشر شده اشاره کرد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت، تمام این قابلیت‌ها در نسخه بتای WhatsApp برای سیستم عامل موبایلی ویندوز فون عرضه شده بود و مورد آزمایش قرار می‌گرفت. ولی شرکت مربوطه از امروز نسخه نهایی این ابزار را عرضه کرد.

شرکت توسعه خدمات ارتباطی WhatsApp همچنین اعلام کرد کاربران ویندوزی به صورت مستقیم یک به‌روزرسانی دریافت می‌کنند تا بتوانند این قابلیت‌های جدید را در اختیار بگیرند.

علاقمندان به دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل موبایلی مایکروسافت همچنین می‌توانند نسخه جدید این ابزار ارتباطی را از روی فروشگاه Windows Phone Store بارگذاری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا