نخستین ساعت پازلی جهان با قیمت ۱۹۵ دلار عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، پیش از این بیش از ۲۵۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری صورت گرفت تا این ساعت مچی توسعه یابد و کاربران جهانی آن را با قابلیت‌های بیشتر مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است طی ۳۷ روزی که طول کشید تا Blocks وارد کمپین شود، این ساعت مچی هوشمند توانست ۳۰۰ هزار دلار …

به گزارش موبنا، پیش از این بیش از ۲۵۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری صورت گرفت تا این ساعت مچی توسعه یابد و کاربران جهانی آن را با قابلیت‌های بیشتر مورد استفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است طی ۳۷ روزی که طول کشید تا Blocks وارد کمپین شود، این ساعت مچی هوشمند توانست ۳۰۰ هزار دلار دیگر سرمایه را دریافت کند.

باید توجه داشت که Blocks بسیار منحصر به‌فرد است و تاکنون هیچ ساعتی با این قابلیت ساخته نشده است. این نخستین ساعت مچی پازلی جهان محسوب می‌شود که یک هسته مرکزی دارد و دیگر بخش‌های آن به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند تا کاربران بتوانند ساعت خود را به راحتی ارتقا دهند.

بسیاری از سیستم‌های هوشمند این ساعت مچی در بندهای آن جاسازی شده است و کاربران می‌توانند با جدا کردن بخش‌های مختلف بند و تعویض آنها، ساعت خود را ارتقا دهند.

معمولی‌ترین مدل این ساعت مچی قرار است با قیمت ۱۹۵ دلار وارد بازار شود که با پرداخت این رقم می‌توانید هسته مرکزی و بندهای هوشمند را در اختیار بگیرید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا