حال باران کوثری خوب است

منصور لشگری قوچانی بیان کرد: «حال باران کوثری رو به بهبود است. خوشبختانه صدمات وارد شده شدت زیادی نداشته و عمل جراحی او که روز گذشته انجام شد، با موفقیت همراه بود و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود، اما قطعا نیاز به مدتی استراحت دارد.» وی در مورد ادامه فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» توضیح …

منصور لشگری قوچانی بیان کرد: «حال باران کوثری رو به بهبود است. خوشبختانه صدمات وارد شده شدت زیادی نداشته و عمل جراحی او که روز گذشته انجام شد، با موفقیت همراه بود و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود، اما قطعا نیاز به مدتی استراحت دارد.»

وی در مورد ادامه فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» توضیح داد: « تازمانی که باران کوثری آمادگی کامل برای بازگشت به سر صحنه فیلمبرداری و ادامه کار را پیدا کند، سکانس‌هایی که نیازی به حضور او نیست را فیلمبرداری می‌کنیم و حتی اگر لازم باشد فیلمبرداری را متوقف می‌کنیم تا او پس از بهبودی کامل به گروه بپیوندند.»

وی ضمن اشاره به اینکه باران از همان لحظات ابتدایی بستری شدن در بیمارستان نگران ادامه فیلمبرداری بود، ادامه داد: «سلامتی این بازیگر پرانرژی و توانمند به قدری با ارزش است که ما قطعا تا بهبودی کامل او صبر می‌کنیم. مشکلی از لحاظ کمبود زمان هم نداریم و اگر لازم باشد می‌توانیم مدتی فیلمبرداری را به تعویق بیاندازیم.»

این تهیه‌کننده سینما اظهار کرد: «تاکنون بیش از ۵۰ درصد فیلمبرداری «هفت ماهگی» انجام شده و با برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌ایم فیلم قطعا به جشنواره فیلم فجر می‌رسد.»

نوشته های مشابه

باران کوثری که مشغول بازی در فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشگری قوچانی است، شامگاه جمعه ۱۷ مهرماه طی یک حادثه رانندگی به جرثقیلی برخورد کرد و از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شد که روز گذشته (۱۸ مهرماه) در بیمارستان در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر در بخش عمومی بستری است.
این حادثه سر صحنه فیلمبرداری در خیابان یوسف آباد تهران رخ داد و باران کوثری که طبق قصه فیلم در حال رانندگی بود با جرثقیلی که در پیچ خیابان پارک شده بود تصادف کرد و دچار جراحت شد.

در این فیلم علاوه بر باران کوثری بازیگرانی چون فرشته صدرعرفایی، حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، محمدرضا علیمردانی، رضا بهبودی و… نیز حضور دارند.

باران کوثری در جشنواره فیلم فجر سال گذشته برای بازی در فیلم سینمایی «کوچه بی نام» به کارکردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشگری قوچانی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. این فیلم هنوز به اکران عمومی در نیامده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا