نخستین گوشی هوشمند ساخت هند عرضه شد

به گزارش موبنا، این شرکت امروز با برگزاری فستیوال سالانه Diwali هند از نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این کشور رونمایی کرد تا هندی‌ها بتوانند محصول تولید شده در کشور خود را در اختیار بگیرند. قطعات این گوشی هوشمند در کارخانه Foxconn در شهر «سری سیتی» هند به یکدیگر متصل شده‌اند. «ویلیام لو» مدیرعامل …

به گزارش موبنا، این شرکت امروز با برگزاری فستیوال سالانه Diwali هند از نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این کشور رونمایی کرد تا هندی‌ها بتوانند محصول تولید شده در کشور خود را در اختیار بگیرند.

قطعات این گوشی هوشمند در کارخانه Foxconn در شهر «سری سیتی» هند به یکدیگر متصل شده‌اند. «ویلیام لو» مدیرعامل شرکت چینی Foxconn، «آرویند وهرا» مدیر شعبه این شرکت در هند، و «چاندرابابو نایدو» فرماندار شهر آندرا پرادش هند به صورت مشترک از این گوشی هوشمند رونمایی کردند.

عرضه این گوشی هوشمند یک هفته پس از ورود Elife E8 ساخت شرکت Gionee صورت می‌گیرد و پیش‌بینی شده است که مردم هند استقبال گسترده‌ای را از آن به عمل آورند.

شرکت Gionee اعلام کرد طی سه سال آینده بیش از ۵۰ میلیون دلار در کارخانه هندی خود سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند تولید گوشی هوشمند در این کشور را به صورت انبوه انجام دهد.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا