تاخیر در صدها پرواز آمریکایی به دلیل نقص نرم‌افزاری

به گزارش موبنا، این شرکت آمریکایی با انتشار بیانیه‌ای روی سایت اینترنتی خود توضیح داد مشکلات فنی متناوب باعث بروی اختلالات اساسی در سایت اینترنتی Southwest شد و علاوه بر آنکه مسافران نتوانستند پروازهای خود را رزرو کنند، مدیران شرکت مجبور شدند به صورت دستی پروازها را مدیریت کنند. این شرکت که هواپیماهای آن در …

به گزارش موبنا، این شرکت آمریکایی با انتشار بیانیه‌ای روی سایت اینترنتی خود توضیح داد مشکلات فنی متناوب باعث بروی اختلالات اساسی در سایت اینترنتی Southwest شد و علاوه بر آنکه مسافران نتوانستند پروازهای خود را رزرو کنند، مدیران شرکت مجبور شدند به صورت دستی پروازها را مدیریت کنند.

این شرکت که هواپیماهای آن در کشورهای آمریکا، مکزیک و منطقه کارائیب پرواز می‌کنند، دست‌کم دو ساعت مسافران خود را با تاخیر مواجه کرد و حتی باجه‌های مخصوص صدور کارت پرواز نیز قادر به ارایه خدمات نبود.

شرکت Southwest توضیح داد این اختلال نرم‌افزاری گسترده موجب شد برنامه‌ریزی ۴۵۰ هواپیما برای ۳۶۰۰ پرواز با تاخیر مواجه شد و هم‌اکنون این مشکلات برطرف شده است.

این چهارمین ماه متوالی است که در سیستم نرم‌افزاری شرکت هواپیمایی Southwest اختلال ایجاد می‌شود و مدیران آن هم‌اکنون تصمیم گرفتند نرم‌افزار مرکزی خود را به طور کامل تغییر دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا