همه مدیران ارشد گوگل تغییر کردند

به گزارش موبنا، با اعلام این خبر «ساندار پیچای» به عنوان مدیرعامل جدید گوگل معرفی شد و این جوان هندی امروز نخستین جلسات ملاقات خود را در قالب مدیرعامل برگزار کرد. این تغییرات باعث شد نگرانی‌های فراوان در مورد نحوه انتشار تبلیغات در گوگل و همچنین تحولات واحد اندروید در این شرکت به وجود آید …

به گزارش موبنا، با اعلام این خبر «ساندار پیچای» به عنوان مدیرعامل جدید گوگل معرفی شد و این جوان هندی امروز نخستین جلسات ملاقات خود را در قالب مدیرعامل برگزار کرد.

این تغییرات باعث شد نگرانی‌های فراوان در مورد نحوه انتشار تبلیغات در گوگل و همچنین تحولات واحد اندروید در این شرکت به وجود آید و گوگل اعلام کرد که تغییرات جدید می‌تواند روی همه این پروژه‌ها تاثیر مثبت برجا بگذارد.

«نیل موهان» هم‌اکنون مدیر خدمات نمایشی و تبلیغات گوگل محسوب می‌شود و از قدرتمندترین مدیران دره سیلیکون به حساب می‌آید. طی چند سال اخیر شرکت‌های بزرگی چون توئیتر و Dropbox تلاش کردند او را در اختیار بگیرند و البته موهان ترجیح داد به حضور در غول اینترنتی جهان ادامه دهد.

مرکز تبلیغات و خدمات نمایشی گوگل بزرگترین اهرم درآمدزا در این شرکت محسوب می‌شود و موهان با تغییرات جدید اعمال شده، تمرکز ویژه بر کسب و کار یوتیوب دارد.

از دیگر تغییراتی که هم‌اکنون اعمال شده است می‌توان به انتساب «هیروشی لاکهیمر» به عنوان مدیر گروه اندروید اشاره کرد. او به صورت همزمان مدیر پروژه‌های اندروید، Chrome OS و Chromecast را برعهده دارد و از نزدیک‌ترین افراد به پیچای محسوب می‌شود.

شرکت گوگل با اعمال این تغییرات می‌کوشد گام‌های جدید در بازار نرم‌افزاری و اینترنتی جهان بردارد و از این پس خود را متفاوت از قبل به کاربران معرفی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا