بالاترین رشد شاخص در حوزه تجارت الکترونیک

به گزارش موبنا از ایلنا، حسین مهری در مراسم رونمایی از ۹ سرویس جدید و افتتاح ۱۲ پروژه زیرساخت‌های پستی و عمرانی به مناسبت روز جهانی پست که با حضور وزیر ارتباطات و معاونانش برگزار شد، بیان داشت: امروز پکیج نامه‌رسانی رونمایی می‌شود تا از این پس نامه‌رسان‌ها با ظاهری دیگر در بین مردم حاضر شوند. …

به گزارش موبنا از ایلنا، حسین مهری در مراسم رونمایی از ۹ سرویس جدید و افتتاح ۱۲ پروژه زیرساخت‌های پستی و عمرانی به مناسبت روز جهانی پست که با حضور وزیر ارتباطات و معاونانش برگزار شد، بیان داشت: امروز پکیج نامه‌رسانی رونمایی می‌شود تا از این پس نامه‌رسان‌ها با ظاهری دیگر در بین مردم حاضر شوند.

وی افزود: توجه به بخش معیشت کارمندان پستی از جمله دیدگاه‌های ما بوده که در راستای رویکرد مقام عالی وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه شهروند درجه یک، دو و ۳ وجود ندارد انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره پست تاکید کرد: ادغام برخی از واحدها و حذف بخش‌های موازی در پست از جمله اقداماتی بود که در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری تاکنون نقش اساسی داشته و ما آن را انجام داده‌ایم.

مهری تایکد کرد: بالاترین رشد شاخص را با ۴۱ درصد افزایش در حوزه تجارت الکترونیک داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت پست در پایان گفت:حجم مالی پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود ۲۷۷۷ میلیارد ریال است و باید بگویم سرویس‌هایی که امروز به افتتاح می‌رسد تماما مشارکت و ابتکار بخش خصوصی توسعه یافته‌اند.

دکمه بازگشت به بالا