گوگل سرعت اجرای محتوای اینترنتی را افزایش داد

به گزارش موبنا، نمایش محتوای موجود روی صفحات اینترنتی یکی از بزرگترین مشکلات برای توسعه‌دهندگان وب محسوب می‌شود. دستگاه‌های موبایلی که نمایشگر کوچک دارند، با سرعت پایین فعالیت می‌کنند و اتصالات اینترنتی، پردازش‌های کم‌سرعت و محدودیت در حافظه باعث می‌شود تا کاربران نتوانند به خوبی به این محتویات دسترسی داشته باشند. گوگل بر اساس آخرین …

به گزارش موبنا، نمایش محتوای موجود روی صفحات اینترنتی یکی از بزرگترین مشکلات برای توسعه‌دهندگان وب محسوب می‌شود. دستگاه‌های موبایلی که نمایشگر کوچک دارند، با سرعت پایین فعالیت می‌کنند و اتصالات اینترنتی، پردازش‌های کم‌سرعت و محدودیت در حافظه باعث می‌شود تا کاربران نتوانند به خوبی به این محتویات دسترسی داشته باشند.

گوگل بر اساس آخرین بررسی خود به این نتیجه رسید که سرعت بالا مهم‌ترین عامل در موفقیت یک سایت اینترنتی محسوب می‌شود و بر این اساس اگر بتواند سرعت نمایش محتویات اینترنتی در سایت‌های خود و دیگران را ارتقا دهد، تمایل کاربران برای تماشای آنها را افزایش می‌دهد.

این مسئله باعث شد تا شرکت گوگل پروژه جدیدی را با نام Accelerated Mobile Pages راه‌اندازی کند. این پروژه به گونه‌ای تعریف شده است که پردازش اطلاعات در هر صفحه اینترنتی را به صورت جداگانه مدیریت می‌کند.

از آنجایی که سایت‌های اینترنتی مبتنی بر فناوری‌های مختلف راه‌اندازی شده‌اند، پروژه جدید گوگل می‌تواند متناسب با فناوری مربوطه سرعت انتشار داده‌ها را افزایش دهد.

این کار افزایش انگیزه کاربران به تماشای آگهی‌های تبلیغاتی را هم باعث می‌شود و گوگل پیش‌بینی کرده است که از این طریق می‌تواند سالانه میلیون‌ها دلار بر درآمد خود بیافزاید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا