وزیر اطلاعات: حمایت از فلسطین واجب است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در همایش عشایر غیور و معتمدین شعیبیه و شهرستان شوشتر با اشاره به جایگاه استان خوزستان در کشور گفت: مردم خوزستان یاری گر اسلام، شیعه، امام راحل و انقلاب بوده اند. وی توطئه های دشمنان اسلام را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد فرقه گرایی بین شیعه و سنی، …

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در همایش عشایر غیور و معتمدین شعیبیه و شهرستان شوشتر با اشاره به جایگاه استان خوزستان در کشور گفت: مردم خوزستان یاری گر اسلام، شیعه، امام راحل و انقلاب بوده اند.

وی توطئه های دشمنان اسلام را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد فرقه گرایی بین شیعه و سنی، عرب و عجم، کرد و ترک از توطئه های دشمنان است در حالیکه ملاک اسلام فقط تقوی است و این ها برنامه شیطانی است و امروز شیطان آمریکا و صهیونیست است.

وی گفت: جمهوری اسلامی حمایت از کشورهایی مثل فلسطین، لبنان و بحرین را واجب شرعی می‌داند.

وی در بخش دیگری با اشاره به فاجعه منا و حمله سعودی ها به یمن گفت: سوء تدبیر سعودی ها در حج کاملا مشخص شد که هزاران کشته داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در برابر امت اسلامی یکی شده اند، گفت: از ضرورت‌های عالم اسلام وحدت است به ویژه بین همه اقوام ایرانی از قبیل ترک، کرد، بلوچ، عرب و عجم و تاکید کردند همه ما در صف واحد از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

وی اضافه کرد: ما خوشحالیم که از خوزستان صدای وحدت و برادری عرب و بختیاری را می شنویم. همانگونه که از هر دو قوم در دفاع مقدس حماسه آفرینی، شجاعت، شهامت و شهادت طلبی را شاهد بودیم. خوزستان هرگز در پیوند خود با اهل بیت، ولایت و جمهوری اسلامی دچار تردید نشده و نخواهد شد. و ما برای خود افتخار می دانیم که در خدمت خوزستان عزیز باشیم و هستیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا