از هم‌اکنون Cortana را روی Xbox One استفاده کنید

به گزارش موبنا، علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای هم‌اکنون می‌توانند پیش‌نمایش اولیه از دستیار صوتی Cortana مخصوص کنسول بازی Xbox One مایکروسافت را نصب کنند. البته توجه داشته باشید در آخرین به‌روزرسانی انجام شده برای Xbox One، پیش‌نمایش این سیستم عرضه شده است. آن دسته از کاربرانی که تمایل به استفاده از Cortana دارند می‌بایست وارد …

به گزارش موبنا، علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای هم‌اکنون می‌توانند پیش‌نمایش اولیه از دستیار صوتی Cortana مخصوص کنسول بازی Xbox One مایکروسافت را نصب کنند.

البته توجه داشته باشید در آخرین به‌روزرسانی انجام شده برای Xbox One، پیش‌نمایش این سیستم عرضه شده است.

آن دسته از کاربرانی که تمایل به استفاده از Cortana دارند می‌بایست وارد منوی تنظیمات کنسول Xbox One بشوند و سپس کلید A را چند بار پشت سرهم فشار دهند تا در نهایت بتوانند Cortana را اجرا کنند.

البته نسخه کنونی Cortana نمی‌تواند تمام دستورات مربوط به Xbox One را به صورت صوتی در اختیار بگیرد. با این وجود شما می‌توانید آن را روی پلتفرم خود مورد استفاده قرار دهید و بخش اعظم فعالیت‌های خود را از طریق فرمان‌های صوتی دنبال کنید.

کارشناسان حوزه بازی‌های رایانه‌ای از نسخه کنونی Cortana برای کنسول Xbox One به عنوان سیستمی برای تقلب رسانی در فرآیند پیشبرد بازی‌ها یاد می‌کنند و توصیه کرده‌اند که کاربران به صورت مستمر به‌روزرسانی‌های مربوطه را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا