iPad Pro تا دو هفته آینده وارد بازار می‌شود

به گزارش موبنا، هم‌اکنون یک ماه از آن زمان گذشته است و منابع آگاه می‌گویند که بزرگترین رایانه لوحی ساخته شده در شرکت اپل طی دو هفته پیش‌رو روانه بازار می‌کند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود، کاربران جهانی می‌توانند iPad Pro را از ابتدای اکتبر ۲۰۱۵ …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون یک ماه از آن زمان گذشته است و منابع آگاه می‌گویند که بزرگترین رایانه لوحی ساخته شده در شرکت اپل طی دو هفته پیش‌رو روانه بازار می‌کند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود، کاربران جهانی می‌توانند iPad Pro را از ابتدای اکتبر ۲۰۱۵ به صورت آنلاین خریداری کنند. البته گفته شده که با این خرید آنلاین محصول مذکور ماه نوامبر به دست آنها می‌رسد.

این منبع آگاه موثق که پیش‌تر هم پیش‌بینی‌های آن درست بود اعلام کرد iPad Pro در ماه نوامبر به صورت فیزیکی وارد فروشگاه‌های اپل می‌شود.

تاریخ یاد شده دقیقا همان زمانی است که مدل جدید سیستم تلویزیونی Apple TV به دست کاربران جهانی می‌رسد و بر این اساس احتمال می‌رود هر دو محصول به صورت همزمان عرضه شوند. منابع آگاه گزارش دادند که فروش اینترنتی این سیستم تلویزیونی هم از اواخر ماه جاری میلادی آغاز می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا