اسکایپ برای عذرخواهی ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان هدیه می‌دهد

به گزارش موبنا، اسکایپ که بین کاربران جهانی محبوبیت فراوان دارد و برای ارتباطات نوشتاری و گفتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای چندین ساعت از دسترس خارج شد و مایکروسافت هم از قبل این مشکل را اطلاع نداده بود. مایکروسافت که اسکایپ را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود مدیریت می‌کند، سرانجام توانست راهکار این …

به گزارش موبنا، اسکایپ که بین کاربران جهانی محبوبیت فراوان دارد و برای ارتباطات نوشتاری و گفتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای چندین ساعت از دسترس خارج شد و مایکروسافت هم از قبل این مشکل را اطلاع نداده بود.

مایکروسافت که اسکایپ را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود مدیریت می‌کند، سرانجام توانست راهکار این مشکل را پیدا کند و پس از چند ساعت دسترسی کاربران را به سیستم اسکایپ برگرداند.

ولی شرکت تصمیم گرفته است به منظور عذرخواهی برای این مشکل بزرگ به هر کاربر اعتبار مخصوص ۲۰ دقیقه تماس رایگان را ارایه دهد تا بتواند بار دیگر رضایت آنها را به دست آورد.

مایکروسافت توضیح داد این اعتبار ۲۰ دقیقه‌ای رایگان از زمان ارسال پیام مربوطه به مدت هفت روز در اختیار مشترکان اسکایپ قرار می‌گیرد و کاربران به کمک آن می‌توانند با ۶۰ خط ثابت و ۸ تلفن همراه در سراسر جهان تماس برقرار کنند.

اسکایپ در این خصوص گفت: «در برخی مواقع عذرخواهی کلامی کفایت نمی‌کند و می‌بایست برای حمایت از مشترکان اقدام دیگری انجام داد».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا