دستگاه کنترلی جدید سونی مخصوص PS4 و گیرنده‌های تلویزیونی

به گزارش موبنا، فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ از جمله آمازون، Best Buy، Gamespot و Toys T Us پیش‌فروش این محصول را با قیمت ۳۰ دلار آغاز کردند تا کاربران جهانی از ۲۷ اکتبر بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. شرکت ژاپنی سونی توضیح داد این دستگاه کنترلی یک سیستم کاربردی و بصری برای هدایت و کنترل …

به گزارش موبنا، فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ از جمله آمازون، Best Buy، Gamespot و Toys T Us پیش‌فروش این محصول را با قیمت ۳۰ دلار آغاز کردند تا کاربران جهانی از ۲۷ اکتبر بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

شرکت ژاپنی سونی توضیح داد این دستگاه کنترلی یک سیستم کاربردی و بصری برای هدایت و کنترل ابزارهای سرگرمی در PS4 و سیستم‌های پخش دیسک‌های Blu-ray محسوب می‌شود.

این دستگاه کنترلی به گیرنده بی‌سیم بلوتوث مجهز شده است و علاوه بر کنسول بازی PS4 قادر است سه دستگاه دیگر از جمله گیرنده‌های تلویزیونی، باکس‌های دریافت برنامه‌های تلویزیون و گیرنده‌های صوتی را هم کنترل کند.

دستگاه کنترلی Universal Media Remote با تمام ابزارهای کاربردی مخصوص کنسول بازی PS4 سازگاری دارد.

از مهم‌ترین این ابزارهای کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Universal Media Remote، Crunchyroll، FUNimation، HBO GO، Media Player، NBA GAME TIME، Netflix، NFL Sunday Ticket، PlayStation Video، PlayStation Vue، Twitch و YouTube.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا