اپل کارمندان اخراجی Tesla را استخدام می‌کند

به گزارش موبنا، ماسک در جریان صحبت‌های خود با مقامات دولتی آلمان به احتمال ورود به اپل به بازار خودروهای برقی اشاره کرد و در مقابل رسانه‌های خبری این تلاش را بیهوده خواند. او همچنین روزنامه اقتصادی آلمانی Handelsblatt مصاحبه کرد. زمانی که از ماسک در مورد استخدام مهندسان Tesla در شرکت اپل پرسیده شد، …

به گزارش موبنا، ماسک در جریان صحبت‌های خود با مقامات دولتی آلمان به احتمال ورود به اپل به بازار خودروهای برقی اشاره کرد و در مقابل رسانه‌های خبری این تلاش را بیهوده خواند.

او همچنین روزنامه اقتصادی آلمانی Handelsblatt مصاحبه کرد. زمانی که از ماسک در مورد استخدام مهندسان Tesla در شرکت اپل پرسیده شد، او پاسخ داد آن دسته از افرادی در شرکت تولیدکننده آیفون استخدام می‌شوند که از Tesla اخراج شده‌اند.

ماسک اظهار داشت که اپل کارمندان اخراجی Tesla را استخدام می‌کند و به همین خاطر است که او اپل را قبرستان Tesla می‌خواند. ماسک گفت: «اگر شما نمی‌توانید ایده‌های خود را در Tesla بسازید، می‌توانید در شرکت اپل استخدام شوید».

منابع خبری همچنین از ماسک در مورد رقابت جدی اپل با آنها سوال کردند. او در این زمینه پاسخ داد تولید خودرو به آسانی تولید گوشی هوشمند یا ساعت مچی نیست که اپل بر اساس آن بتواند با Tesla رقابت کند.

تو توضیح داد: «این بسیار خوب است که اپل در این مسیر گام برمی‌دارد. ولی خودرو یک محصول بسیار پیچیده است که نمی‌توان آن را با گوشی هوشمند یا ساعت مچی مقایسه کرد. شما نمی‌توانید به شرکت Foxconn بگویید: برای من یک خودرو بساز. اپل هم‌اکنون گوشی و دیگر محصولات خود را اینگونه تولید می‌کند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا