افزایش سهم ویندوز فون در بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی

به گزارش موبنا، در این گزارش گفته شد طی سه ماه قبل از پایان آگوست ۲۰۱۵ سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت توانسته است در برخی کشورهای جهان سهم خود را افزایش دهد. به گفته این مرکز تحقیقاتی، کاربرانی که در کشورهای آلمان، فرانسه و استرالیا زندگی می‌کنند در این دوره زمانی سه ماهه بیشتر از …

به گزارش موبنا، در این گزارش گفته شد طی سه ماه قبل از پایان آگوست ۲۰۱۵ سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت توانسته است در برخی کشورهای جهان سهم خود را افزایش دهد.

به گفته این مرکز تحقیقاتی، کاربرانی که در کشورهای آلمان، فرانسه و استرالیا زندگی می‌کنند در این دوره زمانی سه ماهه بیشتر از قبل به خرید گوشی‌های هوشمند ویندوزی رغبت پیدا کردند تا ویندوز فون مایکروسافت از بازار موبایلی این سه شرکت به‌ترتیب ۳.۶، ۳.۲ و ۲.۳ درصد محاسبه شود.

«کارولینا میلانزی» مدیر تحقیقاتKantar  در این خصوص گفت: «سهم ویندوز فون در کشورهای فرانسه، آلمان و استرالیا افزایش یافته است. ولی باید بگوییم که در مجموع بازار جهانی این سیستم عامل نتوانسته است به موفقیت قابل ملاحظه دست پیدا کند و سهم آن رشد چشمگیری داشته باشد».

او در ادامه توضیح داد: «ورود سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی به آمریکا در تاریخ ۶ اکتبر تحول جدیدی در این زمینه ایجاد می‌کند. مایکروسافت بار دیگر تصمیم دارد بر دستگاه‌های موبایلی تمرکز داشته باشد و به همین خاطر کاربرانی که از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند منتظر تحولات بزرگ باشند».

در حال حاضر نسخه خانگی، سازمانی، سرور و … از ویندوز ۱۰ عرضه شده است که ورود نسخه موبایلی آن می‌تواند تحول بزرگ در بازار جهانی به وجود آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا