Galaxy S9 با تراشه گرافیکی سامسونگ عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، پس از تولید انبوه تراشه‌های SoC این یک گام منطقی محسوب می‌شود تا سامسونگ بتواند در سری محصولات بعدی خود تراشه‌های گرافیکی جدید را هم ارایه دهد. منابع آگاه کره‌ای روی شبکه اجتماعی چینی Weibo توضیح دادند که پردازنده‌های گرافیکی جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ میلادی به تولید انبوه می‌رسند. …

به گزارش موبنا، پس از تولید انبوه تراشه‌های SoC این یک گام منطقی محسوب می‌شود تا سامسونگ بتواند در سری محصولات بعدی خود تراشه‌های گرافیکی جدید را هم ارایه دهد.

منابع آگاه کره‌ای روی شبکه اجتماعی چینی Weibo توضیح دادند که پردازنده‌های گرافیکی جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ میلادی به تولید انبوه می‌رسند.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند Galaxy S8 یا Galaxy S9 سامسونگ مجهز به تراشه گرافیکی این شرکت وارد بازار جهانی شوند و البته باید دید شرکت سامسونگ تا آن زمان چرخه تولید محصول خود را چگونه مدیریت می‌کند.

شرکت سامسونگ برای دستیابی به این هدف می‌بایست گام نخست را در توسعه و تولید انبوه فناوری Heterogeneous System Architecture (HAS) بردارد. این فناوری به گونه‌ای ساخته شده است که دو تراشه موبایلی CPU و GPU را با یکدیگر ادغام می‌کند و در نتیجه ضمن افزایش سرعت پردازنده مرکزی، سرعت پردازنده گرافیکی هم به میزان قابل ملاحظه بیشتر می‌شود.

۱۰۰/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا