اپل ساعت خود را از آیفون کارآمدتر می‌داند

به گزارش موبنا، طی چند روز گذشته تصاویر ویدیویی تبلیغاتی مختلف در مورد ساعت هوشمند Watch به انتشار رسید و در آن کاربردهای مختلف این دستگاه در موقعیت‌های مختلف نشان داده است. در این ویدیوها نشان داده شد آیفون به تنهایی نمی‌تواند برخی اقدامات را انجام دهد و تنها و زمانی که کنار Watch قرار …

به گزارش موبنا، طی چند روز گذشته تصاویر ویدیویی تبلیغاتی مختلف در مورد ساعت هوشمند Watch به انتشار رسید و در آن کاربردهای مختلف این دستگاه در موقعیت‌های مختلف نشان داده است. در این ویدیوها نشان داده شد آیفون به تنهایی نمی‌تواند برخی اقدامات را انجام دهد و تنها و زمانی که کنار Watch قرار می‌گیرد، قادر به انجام فعالیت‌های مذکور است.

در این ویدیوها نشان داده شد دستیار صوتی Siri چگونه ساعت هوشمند اپل را به یک ابزار کاربردی تبدیل می‌کند تا کاربر دوچرخه‌سوار به راحتی بتواند مسیر خود را پیدا کند. در سناریوی دیگر اپل نشان داده است که کاربر پیام‌های صوتی خود را بدون لمس نمایشگر به فرد مورد نظر می‌فرستد.

دستیار صوتی Siri برای این ساعت هوشمند به گونه‌ای اصلاح شده است که می‌تواند فقط دو عبارت u و you را از یکدیگر تشخیص دهد و زمانی که کاربر پیام صوتی ارایه می‌دهد، آنها را به درستی شناسایی کند.

این ساعت مچی همچنین به کاربران امکان می‌دهد نوزاد خود که در منزل خوابیده است را مانیتور کنند یا بتوانند به صورت مستقیم با محل کار در ارتباط باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا