بازداشت ۴ نفر در ارتباط با حادثه بهبهان

حسین ملک خدایی افزود: در رابطه با حادثه تیراندازی به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان روز سه شنبه چهار مرد جوان با متوسط سن ۲۵ سال دستگیر شده اند. وی افزود: یکی از کارمندان بیمارستان شهیدزاده که مشکلاتی با رییس بیمارستان داشته و قبلا با او برخورد شده بود، طراح این تیراندازی بوده است. وی اضافه …

حسین ملک خدایی افزود: در رابطه با حادثه تیراندازی به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان روز سه شنبه چهار مرد جوان با متوسط سن ۲۵ سال دستگیر شده اند.

وی افزود: یکی از کارمندان بیمارستان شهیدزاده که مشکلاتی با رییس بیمارستان داشته و قبلا با او برخورد شده بود، طراح این تیراندازی بوده است.

وی اضافه کرد: عامل این تیراندازی با همکاری چهار نفر شرور اقدام به این سوء قصد کرده اما هنوز مشخص نشده که بابت این کار پولی دریافت کرده اند.

ملک خدایی تاکید کرد: اسلحه ای که در زمان تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته نیز کشف شده و متهمان هم اکنون تحت بازجویی هستند.

وی تصریح کرد: تیراندازی به رییس بیمارستان بهبهان ارتباطی با ماجرای فوت یک افسر نیروی انتظامی که همزمان با این درگیری در این بیمارستان رخ داد، ندارد.

بر اساس این گزارش، اوایل مهرماه عده ای ناشناس به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان تیراندازی کردند و وی را زخمی کرده و متواری شدند.

همزمان با این ماجرا همراهان یک پلیس که در اثر ایست قلبی در بیمارستان فوت کرده بود نیز با پرسنل بیمارستان درگیر شده بودند که این موضوع شائبه تیراندازی از سوی اقوام متوفی به سمت رییس بیمارستان را در اذهان ایجاد کرد.

شهرستان بهبهان در شرق استان خوزستان و در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا