معارفی عضو هیئت مدیره زیرساخت شد

به گزارش موبنا از مهر، طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهاد معارفی به سمت عضو موظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد. فرهاد معارفی تاکنون مدیرکل امور مالی شرکت زیرساخت بوده است. در بخشی از متن این حکم آمده است: « نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور …

به گزارش موبنا از مهر، طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهاد معارفی به سمت عضو موظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

فرهاد معارفی تاکنون مدیرکل امور مالی شرکت زیرساخت بوده است.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

« نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده (۱۶) اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت، جنابعالی را به مدت دو سال به سمت عضو موظف هیات مدیره منصوب می کنم؛امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.»

پیش از این کمال محامدپور عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود که چندی پیش از این سمت استعفا کرد؛ محامدپور معاون وزیر ارتباطات در دولت نهم نیز بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا