گوگل با فناوری سه‌بعدی دانش‌آموزان را به گردش علمی می‌برد

به گزارش موبنا، خانم چوی در طول این آزمایش از دانش‌آموزان خواست جلوی ساختمان بزرگی با قدمت چندین قرن بروند و در نقشه‌های توریستی شهر «خانه ژولیت» را بیابند. او همچنین دانش‌آموزان رده ششم ابتدایی را تشویق کرد تا به صورت سه‌بعدی و مجازی آرامگاه رومئو را پیدا کنند و شخصیت واقعی او را بشناسند. …

به گزارش موبنا، خانم چوی در طول این آزمایش از دانش‌آموزان خواست جلوی ساختمان بزرگی با قدمت چندین قرن بروند و در نقشه‌های توریستی شهر «خانه ژولیت» را بیابند. او همچنین دانش‌آموزان رده ششم ابتدایی را تشویق کرد تا به صورت سه‌بعدی و مجازی آرامگاه رومئو را پیدا کنند و شخصیت واقعی او را بشناسند.

دانش‌آموزان برای آنکه با این اتفاقات آشنا شوند، کلاس درس خود را رها نکردند و در عوض عینک حقیقت مجازی گوگل را مورد استفاده قرار دادند تا یک سفر سه‌بعدی به شهر ورونا داشته باشند.

شرکت گوگل این روزها در تلاش است تا سیستم شبیه‌‌ساز گردش علمی خود موسوم به Expeditions را به صورت رایگان به مدارس ارایه دهد. این اقدام بخشی از طرح بزرگ گوگل برای توسعه فناوری‌های آموزشی محسوب می‌شود.

کیت‌های حقیقت مجازی گوگل مخصوص کلاس‌های درس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان مباحث مختلف را با آنها سازگار کرد تا دانش‌آموزان کلیه فرآیند یادگیری را از این طریق دنبال کنند.

شرکت گوگل ابزار کاربردی Apps for Education مبتنی بر فضای پردازش ابری را هم ارایه کرده است که به واسطه آن خدمات پست الکترونیک، تقویم الکترونیک، سیستم به اشتراک گذاری اسناد و … در مدارس ارایه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا