فوتوشاپ موبایلی جدید رایگان برای iOS عرضه شد

به گزارش موبنا، برخلاف نسخه ویژه این ابزار برای رایانه‌های رومیزی، Photoshop Fix دسترسی آسان و سریع به ابزارهای کاربردی را فراهم می‌کند تا کاربران در دستگاه‌های موبایلی بتوانند به راحتی قابلیت‌های Healing، Liquify و Spot Healing را مورد استفاده قرار دهند. شرکت Adobe ابزارهای رایگان فراوانی برای سیستم عامل iOS ارایه کرده است که …

به گزارش موبنا، برخلاف نسخه ویژه این ابزار برای رایانه‌های رومیزی، Photoshop Fix دسترسی آسان و سریع به ابزارهای کاربردی را فراهم می‌کند تا کاربران در دستگاه‌های موبایلی بتوانند به راحتی قابلیت‌های Healing، Liquify و Spot Healing را مورد استفاده قرار دهند.

شرکت Adobe ابزارهای رایگان فراوانی برای سیستم عامل iOS ارایه کرده است که از جمله آنها می‌توان به Photoshop Mix، Photoshop Draw، Sketch و Illustrator اشاره کرد.

علت اصلی برای عرضه نسخه‌های مختلف از ابزار کاربردی فوتوشاپ این است که شرکت Adobe قصد دارد قابلیت‌های ویرایش عکس را به صورت جداگانه ارایه دهد تا کاربران خانگی و حرفه‌ای هر کدام به صورت مجزا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

در حالی که یک ابزار کاربردی واحد می‌تواند همه قابلیت‌های مورد نیاز کاربران را در اختیار آنها قرار دهد، اما باید توجه داشت که همین ابزار به واسطه داشتن قابلیت‌ها و کارایی‌های فراوان می‌تواند کاربران معمولی که از دستگا‌ه‌های موبایلی استفاده می‌کنند را گمراه کند.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا