چرا گوشی‌های Nexus گوگل شارژر بی‌سیم ندارند؟

به گزارش موبنا، «هیروشی لاکهِیمر» مدیر گروه مهندسی اندروید دلیل این مسئله را تولید دارد و صحبت‌های خود اعلام کرد که چرا گوگل این محصول را با شارژرهای بی‌سیم سازگار نکرده است. ورودی کابل microUSB به گونه‌ای ساخته شده است که سرعت انتقال جریان الکتریسیته به سیستم مرکزی شارژر را کاهش می‌دهد و به همین …

به گزارش موبنا، «هیروشی لاکهِیمر» مدیر گروه مهندسی اندروید دلیل این مسئله را تولید دارد و صحبت‌های خود اعلام کرد که چرا گوگل این محصول را با شارژرهای بی‌سیم سازگار نکرده است.

ورودی کابل microUSB به گونه‌ای ساخته شده است که سرعت انتقال جریان الکتریسیته به سیستم مرکزی شارژر را کاهش می‌دهد و به همین خاطر استفاده از آن در شارژرهای بی‌سیم کاربرد چندانی ندارد. ولی سیستم ورودی USB Type-C می‌تواند با سرعت بالاتر باتری گوشی‌ها را شارژ کند. همین مسئله باعث شده است تا گوگل به جای استفاده از شارژر بی‌سیم سراغ سیستم ورودی USB Type-C برود.

همچنین، کنار گذاشتن شارژرهای بی‌سیم Qi این امکان را برای مهندسان فراهم می‌کند تا بتوانند گوشی‌های هوشمند را باریک‌تر و زیباتر طراحی کنند.

شارژر‌هایی که برای از سری گوشی‌های Nexus ارایه شده است با توان ۱۵ وات فعالیت می‌کند و این در حالی است که شارژر گوشی‌های Oppo با توان ۲۵ وات انرژی را انتقال می‌دهند.

در گوشی هوشمند Galaxy S6 که بدنه آن تنها چند میلیمتر ضخیم‌تر از Nexus 5X است، دو استاندارد شارژر مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. استاندارد ضعیف‌تر با توان ۱۵۰ میلی‌آمپر در ساعت باتری را شارژ می‌کند و توان استاندارد دیگر هم ۲۵۰ میلی‌آمپر اعلام شده است. این سیستم کمک می‌کند تا باتری گوشی سریع‌تر شارژ شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا