مرکز فضای مجازی با هدف معرفی اسلام به جهان تشکیل شده است

به گزارش موبنا از تسنیم، ابوالحسن فیروزآبادی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی، ضمن عرض سلام رئیس جمهور خطاب به این مرجع تقلید، اظهار داشت: تلاش ما این است که بهره برداری مردم از فضای مجازی را هدایت کنیم و تلاش شورای عالی فضای مجازی در این راستا است که این فضا را …

به گزارش موبنا از تسنیم، ابوالحسن فیروزآبادی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی، ضمن عرض سلام رئیس جمهور خطاب به این مرجع تقلید، اظهار داشت: تلاش ما این است که بهره برداری مردم از فضای مجازی را هدایت کنیم و تلاش شورای عالی فضای مجازی در این راستا است که این فضا را فراهم کند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: روحانیت از گذشته در امر تبلیغ دین و بزرگداشت شعائر سابقه زیادی دارند و مشابه همین حضور در فضای مجازی نیز ممکن است. البته اکنون فعالیت‌های خودجوشی در فضای مجازی وجود دارد و به عنوان مثال در حادثه منا شاهد جنب و جوش در فضای مجازی بودیم.

وی با اشاره به نیاز به تولید محتوا توسط جهان اسلام در فضای مجازی، اظهار داشت: غربی‌ها گزارشات نگران کننده از خلاء تولید محتوا توسط جهان اسلام در فضای مجازی می‌دهند و اگر چه نمی‌توان به آمارهای ایشان اعتماد کرد، اما این خلاء نیز احساس می‌شود.

فیروزآبادی با اشاره به گسترش و توسعه شبکه‌های اینترنتی، گفت: مرکز فضای مجازی برای معرفی و ترویج دین اسلام تشکیل شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا