قلع و قمع BTSها؛ ۳۰ سایت ۳G در تهران توقیف شد

به گزارش موبنا از ایسنا، وحید صدوقی در دومین نشست فعالان بخش فاوای کشور اظهار کرد: در آستانه صدور پروانه برای برخی شرکت‌های جدید هستیم و اکنون ما به عنوان یک اپراتور به این موضوع فکر می‌کنیم که تکلیف ما با آمدن این شرکت‌ها چه خواهد شد؟ وی ادامه داد: قطعا آینده ما به عنوان اپراتور …

به گزارش موبنا از ایسنا، وحید صدوقی در دومین نشست فعالان بخش فاوای کشور اظهار کرد: در آستانه صدور پروانه برای برخی شرکت‌های جدید هستیم و اکنون ما به عنوان یک اپراتور به این موضوع فکر می‌کنیم که تکلیف ما با آمدن این شرکت‌ها چه خواهد شد؟

وی ادامه داد: قطعا آینده ما به عنوان اپراتور در ارائه سرویس‌های مختلف تعریف خواهد شد. زمانی حتی خودمان هم پیش‌بینی این میزان استفاده از دیتای موبایل را نداشتیم طی این مدت ترافیک ۳G رشدی ۵۰ درصدی داشته و مجموع ترافیک روزانه ۲G ، ۳G و وایمکس به ۳۶۰ ترابایت در روز رسیده است.

صدوقی در عین حال عنوان کرد: برای ۳۰ میلیون مشترک موبایل هوشمند برنامه‌ریزی شده و قرار است ظرفیت پهنای‌باند به اندازه‌ای برای آنها ارتقا یابد که این رقم حتی از میزان کل پهنای‌باند کشور بیشتر خواهد بود.

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه این شرکت برای توسعه خدمات نسل‌های سوم و چهارم بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان وام گرفته اظهار کرد: در زمینه تجهیزات نسل سوم و رادیویی تعرفه گمرکی ۳۲ درصد است و از این رو سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان عوارض گمرکی دادیم.

وی در پایان به مشکلات اپراتورهای موبایل با شهرداری اشاره کرد و با ذکر نمونه‌هایی از قلع و قمع BTSها توسط این نهاد خبر داد و گفت: تنها در تهران بیش از ۳۰ سایت ۳G ما توقیف شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا