صدور حکم دو جاعل مهرهای قوه قضاییه

در پی شکایت و گزارش اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، دو تن از نمایندگان سابق دفاتر ترجمه رسمی توسط شعبه ۱۰۳۴ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ولیعصر به مجازات حبس سنگین و جزای نقدی محکوم شدند. به موجب این رأی که در تاریخ ۲۲/ ۶ /۱۳۹۴ صادر شده است، «غ.پ» به …

در پی شکایت و گزارش اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، دو تن از نمایندگان سابق دفاتر ترجمه رسمی توسط شعبه ۱۰۳۴ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ولیعصر به مجازات حبس سنگین و جزای نقدی محکوم شدند.

به موجب این رأی که در تاریخ ۲۲/ ۶ /۱۳۹۴ صادر شده است، «غ.پ» به اتهام ساخت مهرهای جعلی به تحمل ده سال و پانزده روز حبس و در خصوص جعل نقش تمبر به تحمل ده سال و پانزده روز حبس و در خصوص تحصیل مال نامشروع به رد دو میلیون تومان به شاکی و چهار میلیون تومان به صندوق دولت و در خصوص نگهداری گاز اشک آور به تحمل دو سال و پنج روز حبس (مجموعاً بیست و دو سال و سی و پنج روز حبس) محکوم شد.

متهم ردیف دوم «ح.الف» در خصوص جعل مهر به تحمل ده سال و پانزده روز و در خصوص جعل نقش تمبر دادگستری به تحمل ده سال و پانزده روز حبس و به جهت استفاده از آن نیز به تحمل ده سال و پانزده روز حبس (مجموعاً سی سال و ۴۵ روز) محکوم شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا