آغاز مذاکرات گازی ایران و اتحادیه اروپا

رکن الدین جوادی در کنفرانس انرژی در برلین در تشریح برنامه‌های جدید نفتی ایران در دوران پساتحریم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از طریق ٥٠ پروژه نفتی جدید که قرار است ماه آینده میلادی در تهران معرفی شوند، روزانه دو میلیون بشکه به تولید نفت خام خود اضافه کند. مدیرعامل شرکت ملی نفت …

رکن الدین جوادی در کنفرانس انرژی در برلین در تشریح برنامه‌های جدید نفتی ایران در دوران پساتحریم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از طریق ٥٠ پروژه نفتی جدید که قرار است ماه آینده میلادی در تهران معرفی شوند، روزانه دو میلیون بشکه به تولید نفت خام خود اضافه کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: با اجرای کامل پروژه‌های در نظر گرفته شده در این بسته پیشنهادی، پیش بینی می شود روزانه ۷ میلیارد فوت مکعب گاز به تولید گاز طبیعی ایران افزوده شود.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه بازارهای جهانی نفت خام برای مدت اندکی در حال کاهشی باقی خواهد ماند، اظهار داشت: با این وچود، پیش بینی می شود دوباره شرایط به حال عادی و طبیعی ادامه می یابد.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت با بیان اینکه از سرمایه گذاران احتمالی در صنایع نفت و گاز ایران خواسته می شود که قراردادهای ٢٠ تا ٢٥ ساله را در نظر گیرند، بیان کرد: مذاکرات ایران با کشورهای اتحادیه اروپا برای عرضه گاز با خط لوله یا به صورت گاز طبیعی مایع شده (ال ان جی) ادامه دارد.

نوشته های مشابه

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بر این اساس ایران در نظر دارد دو سال و نیم آینده نخستین واحد تولید ال. ان. جی خود را با ظرفیت تولید سالانه ١٠ میلیون تن راه اندازی کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا