Cortana از سال آینده دستیار دیجیتالی کنسول بازی Xbox One

به گزارش موبنا، اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید به کمک دستیار دیجیتالی Cortana بخش‌های مختلف کنسول Xbox One را مدیریت کنید و از این طریق بتوانید لذت بیشتری از بازی Halo 5 ببرید، باید تا سال آینده منتظر بمانید. شرکت مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۱۶ میلادی کنسول بازی …

به گزارش موبنا، اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید به کمک دستیار دیجیتالی Cortana بخش‌های مختلف کنسول Xbox One را مدیریت کنید و از این طریق بتوانید لذت بیشتری از بازی Halo 5 ببرید، باید تا سال آینده منتظر بمانید.

شرکت مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۱۶ میلادی کنسول بازی Xbox One خود را به‌روز کند و در این اقدام دستیار دیجیتالی Cortana به مجموع قابلیت‌های آن افزوده شود.

«لری هریب» سخنگوی مایکروسافت در این خصوص توضیح داد که سیستم مذکور از اواخر پاییز امسال به صورت آزمایشی تحت Dashboard Preview Program برای کنسول بازی Xbox One عرضه می‌شود و نسخه نهایی آن سال آینده به دست کاربران می‌رسد.

شرکت مایکروسافت ترجیح داده است دستیار دیجیتالی خود را در مرحله نخست برای دستگاه‌های موبایلی و رایانه‌ها عرضه کند و پس از آن محصول یاد شده را برای کنسول‌های بازی ارایه دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا