گوگل از امروز زیرمجموعه آلفابت شد

به گزارش موبنا، با اعمال این تغییر ساختار گوگل که عنوان بزرگترین شرکت اینترنتی جهان را در اختیار دارد، از این پس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ آلفابت خواهد بود. آگوست ۲۰۱۵ نخستین بار خبر این تغییر ساختار توسط مدیران گوگل منتشر شد. طی چند ماه گذشته بررسی‌های لازم در این زمینه به انجام رسید …

به گزارش موبنا، با اعمال این تغییر ساختار گوگل که عنوان بزرگترین شرکت اینترنتی جهان را در اختیار دارد، از این پس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ آلفابت خواهد بود.

آگوست ۲۰۱۵ نخستین بار خبر این تغییر ساختار توسط مدیران گوگل منتشر شد. طی چند ماه گذشته بررسی‌های لازم در این زمینه به انجام رسید و سرانجام از شب گذشته تمام پروژه‌های گوگل از جمله اتومبیل‌های بدون سرنشین و تحقیقات مربوط به افزایش طول عمر انسان از گوگل جدا شد تا در قالب شرکت‌های مجزا مدیریت شود.

در بیانیه حاضر گفته شد که آلفابت شرکت مادر برای تمام این پروژه‌ها محسوب می‌شود و شرکت‌های کوچکتر که گوگل یکی از آنها است، تحت مدیریت شرکت مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

گوگل در بیانیه خود اعلام کرد که این تغییر ساختار هیچ مشکلی برای کاربران جهانی به وجود نمی‌آورد و باعث اختلال یا تغییری در روند فعالیت آنها نمی‌شود. در پایین‌ترین سطح گوگل نام شرکت مادر را به آلفابت تغییر داده است و زیرمجموعه آن که خدمات اینترنتی ارایه می‌دهد، همچنان با نام گوگل فعالیت می‌کند.

شرکت گوگل همچنان به عنوان زیرمجموعه آلفابت و در قالب بزرگترین ارایه دهنده خدمات اینترنتی در جهان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. در این میان محصولاتی مانند اندروید، یوتیوب، Maps و Google Apps همچنان از زیرمجموعه‌های شرکت گوگل باقی می‌مانند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا