نسل چهارم تبلت مایکروسافت بدون قاب نمایشگر عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، رایانه لوحی Surface Pro 4 مایکروسافت بدنه بسیار باریکی دارد که مشابه آن را می‌توان در لپ‌تاپ XPS 13 دل دید. لبه نمایشگر این دستگاه در قسمت بالا و اطراف بسیار باریک است و در قسمت پایین اندکی ضخیم‌تر می‌شود. کلید سخت‌افزاری ویندوز در این رایانه لوحی مانند مدل Surface Pro 3 …

به گزارش موبنا، رایانه لوحی Surface Pro 4 مایکروسافت بدنه بسیار باریکی دارد که مشابه آن را می‌توان در لپ‌تاپ XPS 13 دل دید.

لبه نمایشگر این دستگاه در قسمت بالا و اطراف بسیار باریک است و در قسمت پایین اندکی ضخیم‌تر می‌شود. کلید سخت‌افزاری ویندوز در این رایانه لوحی مانند مدل Surface Pro 3 به پشت بدنه انتقال یافته است و مایکروسافت در نظر دارد چند کاربری مختلف را برای آن ارایه دهد.

شرکت مایکروسافت تبلت Surface Pro 4 را با نمایشگر لمسی ۱۳ اینچی عرضه می‌کند که البته مدل ۱۲ اینچی هم با نام Smart Frame در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا حمل آن آسان‌تر باشد.

مایکروسافت چهارمین نسل از رایانه‌های لوحی خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که نمایشگر آن قاب ندارد تا از این طریق امکان تماشای بهتر تصاویر فراهم شود. این تبلت نسبت به مدل قبلی باریک‌تر ساخته شده است و با قابلیت‌های هوشمند خود می‌تواند در خانواده پیشرفته‌ترین تبلت‌های جهان قرار بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا