وزارت ارتباطات انتشار مطالب در فضای مجازی علیه حج را محکوم کرد

به گزارش موبنا از مهر، نشست شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و رئیس شورای فرهنگی این وزارتخانه برگزار شد که در این نشست علاوه بر محکوم کردن فاجعه غمناک منا و اعلام همدردی با مصیبت دیدگان این حادثه تاسف‌بار، انتشار مطالب در فضای …

به گزارش موبنا از مهر، نشست شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و رئیس شورای فرهنگی این وزارتخانه برگزار شد که در این نشست علاوه بر محکوم کردن فاجعه غمناک منا و اعلام همدردی با مصیبت دیدگان این حادثه تاسف‌بار، انتشار مطالب در فضای مجازی علیه فریضه حج نیز محکوم اعلام شد.

مهدی راسخ رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات گفت: امسال برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای برای برگزاری جشن عید غدیر داشتیم که به دلیل وقوع فاجعه منا و کشته شدن مسلمانان در مراسم ادای فریضه حج، این جشن‌ها به مراسم سخنرانی و بزرگداشت حجاج از دست رفته، تبدیل شد.

وی واقعه غدیر را موضوع بسیار مهم تاریخی اسلامی برشمرد و افزود: آشنایی هرچه بیشتر مسلمانان با واقعه غدیر وظیفه آحاد مسلمین است.

معاون وزیر ارتباطات اظهارکرد : حج از واجبات دین است و با وقوع این چنین حوادثی، اصولمان را زیرپا نمی‌گذاریم و نباید این تکلیف بزرگ با چنین حوادث تلخی، موجب بهره‌برداری معاندین و مخالفین، قرارگیرد و براین اساس هرگونه محتوای جعلی و انتشار مطلب در فضای مجازی علیه این فریضه الهی محکوم است.

وی گفت: در نشست شورای فرهنگی وزارت ارتباطات، برنامه‌های شش ماهه اول سال ۹۴ در ارتباط با مسائل شورای فرهنگی وزارت ارتباطات بررسی و تکالیف شش ماهه دوم شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته وزارت ارتباطات، اعلام شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا