معرفی جدیدترین نسل هوشمند سونی با قابلیت سلفی

به گزارش خبرنگار موبنا، پدیده سلفی با معرفی Xperia™ C4 نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین گوشی‌های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر است. “تونی مک‌نالتی” قائم مقام مدیریت …

به گزارش خبرنگار موبنا، پدیده سلفی با معرفی Xperia™ C4 نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین گوشی‌های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر است.
“تونی مک‌نالتی” قائم مقام مدیریت کسب‌وکار ردهٔ مقرون‌به‌صرفه درSony Mobile Communications گفت: به‌دنبال موفقیت Xperia C3، ما از معرفی تلفن هوشمند تکامل‌یافتهٔ PROselfie از سوی Sony به خود می‌بالیم.
وی افزود: Xperia C4 نیاز مصرف‌کنندگانی را که تلفن هوشمند را نه فقط برای عکس‌های عالی بلکه برای کارایی‌های بی‌نظیر و قدرتمند می‌خواهند، برآورده می‌کند. دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویهٔ گسترده که از تخصص دوربین Sony بهره گرفته است، به شما اجازه می‌دهد سلفی‌هایی بی‌نقص بگیرید و در عین حال کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد آن تجربهٔ همه‌جانبه‌ای از تلفن هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.»
اکنون می‌توانید به لطف دروبین جلویی قدرتمند ۵ مگاپیکسلی با لنز ۲۵ میلی‌متری زاویه گسترده، هرچیزی و هرکسی را در یک عکس سلفی بی‌نقص جای دهید. حسگر Exmor RTM برای موبایل Sony، فلاش LED ملایم و قابلیت HDR بدین معناست که عکس‌ها همیشه خیره‌کننده خواهند بود حتی در شرایط کم‌نورِ «دشوار برای عکس‌برداری بی‌نقص». خودکار فوق‌العاده به‌طور خودکار تنظیمات را بهینه می‌کند تا بهترین تصویر ممکن را به شما ارائه دهد و فناوری SteadyShot™ هر لرزش دوربین را جبران می‌کند.
با وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و HDR از هیچ قابلیتی در دوربین پشتی چشم‌پوشی نشده است تا در لحظات نادری که خودتان در تصویر نیستید هم عکس‌هایی عالی داشته باشید.
همچنین می‌توانید با مجموعه‌ای از برنامه‌های نوآورانهٔ دوربین مانند Style portrait با سبک‌هایی شامل «خون‌آشام» و «مبهم» حاشیه‌های جدیدی به سلفی‌تان افزوده و با تلفن هوشمندتان بیشتر سرگرم شوید. علاوه بر این برنامه‌هایی مانند «ماسک واقعیت‌افزوده» با فراهم آوردن امکان قرار دادن چهره‌های گوناگون بر روی صورت خودتان و دیگران درحال گرفتن سلفی، سلفی‌هایتان را تغییر می‌دهد.
اکنون می‌توانید در صفحه‌نمایش Full HD ۵٫۵ اینچی Xperia C4 از هر عکس و ویدیویی با تمام جزئیات لذت ببرید. به لطف فناوری تلویزیون Sony مانند Mobile BRAVIA® Engine 2  و حالت فوق‌العاده زنده که وضوح و روشنایی رنگ شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند، تماشای فیلم روی تلفن هوشمندتان لذت‌بخش‌تر است. با فناوری IPS از مشاهدهٔ تصویر از هر زاویه‌ای لذت ببرید.
ویدیوی عالی سزاوار هماوری صدایی عالی است. بنابراین  Xperia C4 با تخصص صوتی Sony تجهیز شده تا کیفیت صدایی واضح و شفاف داشته باشد. با یا بدون هدفون می‌توانید تکیه دهید و از سرگرمی مورد علاقهٔ‌تان با همهٔ شکوهش لذت ببرید.
طراحی Xperia C4 هم به‌گونه‌ای با توجه و دقت به جزئیات صنعتگری شده تا همهٔ ابعاد آن  نمایشگر واضح و زندهٔ این گوشی را بیشتر جلوه‌گر سازند. فریم ساده‌گرایانهٔ دور صفحهٔ ضدخش، هم قابلیت مشاهده را بهبود می‌دهد و هم طراحی تلفن هوشمند را و در عین حال ساختار سبک‌وزن آن حس راحتی را در دستان ایجاد می‌کند. Xperia C4 در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز نعنایی عرضه می‌شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا