رونمایی از تمبر سردار سلیمانی

رونمایی از این تمبر شامگاه سه شنبه با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، شماری از مسوولان، فرماندهای نظامی و انتظامی و خانواده شهدا در مرکز توانبخشی ایثارگران کرمان انجام شد. تمبر گرامیداشت سردار سلیمانی با همکاری بنیاد شهید و امور …

رونمایی از این تمبر شامگاه سه شنبه با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، شماری از مسوولان، فرماندهای نظامی و انتظامی و خانواده شهدا در مرکز توانبخشی ایثارگران کرمان انجام شد.

تمبر گرامیداشت سردار سلیمانی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و استانداری کرمان رونمایی شد.

استاندار کرمان در بدو ورود به سالن برگزاری مراسم با ۲۰ مادر دو شهید شهر کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

والدین فرماندهان هشت سال دفاع مقدس شهر کرمان نیز از دست نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان لوح تقدیر دریافت کردند.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی متولد شهرستان رابر از توابع استان کرمان است.

وی در هشت سال جنگ تحمیلی فرمانده جوان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. این لشکر در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس نقش موثری داشت.

همچنین در این آیین کتاب ‘جنگ من زندگی من’ مشتمل بر خاطرات جانباز دفاع مقدس عباس اسماعیلی با تدوین دکتر عباس رستمی و کتاب ‘لقمه حلال’ مشتمل بر خاطراتی از برادران شهید کرامت و عباس رضایی به کوشش آذر همتی به دست امام جمعه و استاندار کرمان رونمایی شد.

شوکت مشرف زاده مادر شهید علیرضا اختراعی نیز به ذکر خاطراتی کوتاه از زندگی فرزند جاویدالاثر شهیدش پرداخت.

وی گفت: پسرم سال ۱۳۴۱ در محله خواجه خضر شهر کرمان و در خانواده ای مومن و متعهد به دنیا آمد.

وی افزود: از آنجا که در خانه ما کلاس های آموزش قرآن برگزار می شد، قرآن آموزان به جای لالایی برایش قرآن می خواندند و گهواره اش را تکان می دادند.

مادر شهید اختراعی اظهار کرد: علیرضا سال ۵۹ وارد سپاه شد و ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۷ به آسمان ها پر کشید.

وی ادامه داد: علیرضا از چهار سالگی به مکتب رفت و وقتی به او گفتم چی بلدی؟ شروع کرد به قرآن خواندن.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا