معامله‌ کنندگان خودرو تغییر شغل می‌دهند

بازار خودرو همچنان سوت و کور است و نمایشگاه‌داران خودرو می‌گویند خرید و فروش خودرو به حداقل رسیده است. شنیده می‌شود که برخی از فروشندگان خودرو، تصمیم به تغییر شغل خود گرفته‌اند؛ این موضوع به‌خصوص بیشتر در رابطه با فروشندگان خودروهای صفر مصداق پیدا می‌کند. رضا صالحی، از فروشندگان خودرو می‌گوید: «یکی از همکاران وی …

بازار خودرو همچنان سوت و کور است و نمایشگاه‌داران خودرو می‌گویند خرید و فروش خودرو به حداقل رسیده است.

شنیده می‌شود که برخی از فروشندگان خودرو، تصمیم به تغییر شغل خود گرفته‌اند؛ این موضوع به‌خصوص بیشتر در رابطه با فروشندگان خودروهای صفر مصداق پیدا می‌کند.

رضا صالحی، از فروشندگان خودرو می‌گوید: «یکی از همکاران وی که نمایشگاه خودرو دارد، تصمیم گرفته سرمایه خود را به گاوداری ببرد و در حوزه دامداری سرمایه‌گذاری کند.»

از سوی دیگر، آن‌طور که از بازار شنیده می‌شود، کسانی که نمایشگاه‌های خود را اجاره کرده‌اند، حتی قادر به پرداخت اجاره خود در این چند ماه گذشته نبوده‌اند.

گزارش‌های میدانی خبرنگار ما از بازار نشان می‌دهد که هم‌اکنون قیمت خودرو پژو۲۰۶ اس.دیV8 حدود ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ SE حدود ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ SE حدود ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۱۱ SE حدود ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رود.

همچنین پژوپارس سال ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ GLX حدود ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سمندSE حدود ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ حدود ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیبا SX حدود ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پارس تندر ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارد.

از سوی دیگر، تندر ۹۰ E2 با قیمت ۳۹ میلیون تومان و سمند LX با قیمت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا