قبض آب آقای وزیر ۵ هزار تومان است

خبرگزاری صدا و سیما: حمید چیت چیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران درباره هزینه قبض آب در منزل مسکونی خود نیز گفت : در منزل از شیرآلات کاهنده استفاده می کنیم و هزینه ماهانه قبض آب کمتر از ۵ تا ۶ هزار تومان است. وزیر نیرو در مورد پرونده واگذاری …

خبرگزاری صدا و سیما: حمید چیت چیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران درباره هزینه قبض آب در منزل مسکونی خود نیز گفت : در منزل از شیرآلات کاهنده استفاده می کنیم و هزینه ماهانه قبض آب کمتر از ۵ تا ۶ هزار تومان است.

وزیر نیرو در مورد پرونده واگذاری شرکت مهاب قدس تاکید کرد: این موضوع از مجاری قانونی و در سطح هیئت دولت و قوه قضاییه درحال پیگیری است.

حمید چیت چیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران درباره هزینه قبض آب در منزل مسکونی خود نیز گفت : در منزل از شیرآلات کاهنده استفاده می کنیم و هزینه ماهانه قبض آب کمتر از ۵ تا ۶ هزار تومان است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه قیمت آب بسیار پایین است ، گفت : باید در مصرف آب دقت لازم را بکنیم و علاوه بر آب برای تامین برق موردنظر منزل نیز از سیستم فتوولتائیک (صفحات خورشیدی) استفاده می کنیم.

وی درباره سد گتوند هم گفت: هیئت دولت گروه ویژه‌ای شامل چند وزارتخانه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان محیط زیست را مامور رسیدگی به وضع آب سد گتوند کرده بود.

چیت چیان افزود: دانشگاه تهران به عنوان یکی از بالاترین نهادهای علمی کشور مسئول مطالعه این موضوع شد که با ۶ تا ۷ ماه مطالعه ، نظرها و راهکارهای خود را در این زمینه اعلام کرد.

وی افزود: در جلسه گذشته شورای عالی آب نیز راهکارها مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

بنابراین گزارش ، بعد از بهره برداری سد گتوند برخی منتقدان و برخی گروه های دوستدار محیط زیست درباره جانمایی این سد ایرادهای زیست محیطی مانند شوری بیش از حد آب و واقع شدن در کوه نمکی مطرح کرده اند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. دروغ گو چطوری اب هم مصرف نکنی حدود ۴ یا ۵ تومن عوارض مالیات و یا ابونمان میشه احتمالا کنتورتون الکی هستش واسه شما ها رایگان دیگه ما انقلاب کردیم واسه شما ها فقط رایگان شده

دکمه بازگشت به بالا