حاشیه های مهران مدیری در زندان!

محبوبه شعاعی: آخرین قسمت «در حاشیه» را یادتان هست؟ پلیس به داخل بیمارستان ریخت و همه دکترنماها را با خود برد. سریال همین جا تمام شد. سریالی که قرار بود به صورت نود شبی پخش شود، با ۲۶ قسمت سر و ته اش جمع شد تا به گفته سازندگانش، برای فصل های بعدی اش سوژه …

محبوبه شعاعی: آخرین قسمت «در حاشیه» را یادتان هست؟ پلیس به داخل بیمارستان ریخت و همه دکترنماها را با خود برد. سریال همین جا تمام شد.

سریالی که قرار بود به صورت نود شبی پخش شود، با ۲۶ قسمت سر و ته اش جمع شد تا به گفته سازندگانش، برای فصل های بعدی اش سوژه های کم خطرتری دستمایه ساخت سریال طنز شود. کسی نیست که از اعتراض پزشکان، سازمان نظام پزشکی و همین طور وزارت بهداشت به این سریال خبر نداشته باشد.

تیغ این اعتراض ها آنقدر تیز بود که سریال مدیری را- که نشانه آشتی اش بعد از هفت سال با تلویزیون بود- زودتر از آنچه که باید، به پایان رساند. آخرین قسمت فصل اول، اوایل اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید. آن هم زودتر از موعد و در حالی که چهار قسمتش به کل کنار گذاشته شد. اما از پایان سریال زمانی نگذشته بود که اعلام کردند سری دومش قرار است در زندان فیلم برداری شود. حالا ادامه ماجرا را از منابع آگاه بخوانید.

همه بازیگران اصلی که در پایان فصل اول کت بسته از بیمارستان خارج شدند، به زندان منتقل شده اند و قرار است که داستان فصل دوم در همین زندان بگذرد. اوایل تیرماه رئیس سازمان زندان ها از موافقت این سازمان برای فیلم برداری گروه مدیری خبر داد و از همان زمان گروه دست به کار شدند تا سریال را برای بعد از محرم و صفر برسانند. اما هنوز خبر خاصی از سریال منتشر نشده است. مدیری مرد پشت پرده است. دلش می خواهد کارش را با کمترین اطلاعاتی که به رسانه ها می دهد، پیش ببرد و تنها به گفتن چند جمله بسنده کند اما اطلاعاتی که هنوز در خبرهای رسمی نیامده، می گویند سریال در مرحله فیلم برداری قرار دارد. ضبط تازه شروع شده و تیم تولید تا پیش از این، مشغول ساخت دکور زندان بوده اند.

گویا ضبط به دلیل پاره ای مشکلات در یک ماه گذشته متوقف شده است؛ البته این مشکلات، به شرایط تلویزیون یا دردسرهای مالی هیچ ربطی ندارد و بیشتر به شرایط طراحی دکور و نور بر می گردد. از ما نشنیده بگیرید ولی دکور و نور، چندان اهمیت ندارد، بلکه بعضی بازیگرهای اصلی سریال بلافاصله پس از پایان « در حاشیه» سراغ قراردادهای دیگرشان رفته اند و نمی توانسته اند به گروه ملحق شوند و همین موضوع، یکی از مهم ترین دلایل توقف موقت پروژه تا همین ماه قبل بوده است؛ مشغله است دیگر!

قرار است سریال در همین روزها ضبط شود و بعد از تعطیلات محرم و صفر روی آنتن شبکه سه برود. یعنی تیم مدیری باز هم زمان محدودی برای تولید و تدوین کار خواهد داشت و شاید سری دوم سریال هم مثل سری اولش با یک سری ناهماهنگی ها در پخش مواجه شود. آنچه که مسلم است اینکه هنوز هیچ قسمتی ساخته نشده و به شبکه سوم تحویل داده نشده است.

به گفته این منبع موثق چون این بار قرار است کل کار در زندان بگذرد شاید این بار سازمان زندان ها هم جزو گروه های معترض باشد! به هر حال هر کاری در تلویزیون ساخته می شود یک عده را شاکی می کند. البته تهیه کننده با سازمان زندان ها هماهنگی های لازم را انجام داده اما خیال هیچ کس (از جمله مدیران شبکه ۳) راحت نیست. طبق عادت کارهای مدیری، نوشتن متن های سریال تا ضبط قسمت های نخست، فعلا متوقف شده و تیم نویسندگان روی جزئیات قسمت های اول کار می کنند. مدیری تلاش می کند تا همه بازیگران فصل اول را دوباره دور هم جمع کند و چهره جدیدی به تیمش نیافزاید. کار سختی که معلوم نیست موفق به انجامش بشود یا نه.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا